Menu

Solowa Karera Jorge

Wiele z nas zamartwiało się o to czy nasz idol po serialu "Violetta" zacznie solową karierę, czy będzie jak teraz jedynie nagrywał swoje Vine.Teraz już nie musimy się o to martwić! 
Dokładnie w Czwartek na Facebooku Jorge pojawił się filmik zapowiadający niespodziankę dla wszyskich jego fanów, w filmiku Jorge zdradził że już niedługo pojawi się jego kanał na Youtube !

"Mój pierwszy Oficjalny Kanał na Youtube już w krótce!"
Nie musieliśmy długo czekać już kolejnego dnia Jorge udostępnił link do swojego kanału na Youtube wstawiając poniższy filmik z podpisem :


"Gotowe! Mój kanał Youtube dla was wszystkich! "

Kolejną niespodzianką było to że na kanale pojawił się filmik pokazujący co Jorge będzie zamieszczał na swoim kanale!


Tłumaczenie zakładki informacje na kanale Jorge
"Hej! Jestem Jorge Blanco, a to jest mój nowy kanał YouTube.
Będę przesyłać filmy o moim życiu, zabawne, nudne, głupie i po prostu normalne rzeczy, które robię na co dzień. Możesz się przyłączyć do mnie i być ze mną w czasie moich wycieczek, mojej pracy, dołącz do mnie i razem z moimi przyjaciółmi i rodziną i oglądaj to, co robię, gdy mam trochę czasu dla siebie.
Mam nadzieję, że będziesz się bawić w tym czasie , tak jak bardzo jak ja."

Dodatkowo z  wpisu z soboty dowiadujemy się, że pierwsze video zobaczymy już jutro !
"Przygotowuje nowe wideo na środę "

Dodatkowo na konferencji prasowej w Warszawie która odbyła się wczoraj nasz idol zdradził, że pracuje nad piosenkami do solowego albumu!

Cieszycie się tak jak ja ?!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jorge Blanco Poland © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka